Ridningen - Skrållan & Plex

Hejhej! Tänkte bara berätta lite snabbt om ridningen denna vecka!
 
Jag red för första gången efter operationen i tisdags och det gick faktiskt väldigt bra! Jag fick rida Skrållan och först var jag lite skeptisk då jag inte lyckats rida henne bra förut, men denna gång gick det jättebra! Jag brukar alltid vara så spänd och då blir ju hon också spänd, men inte denna gång. ;) Man märkte verkligen när jag fastnade i handen och när jag mjuknade. Med såret gick det ganska bra. Det var lite jobbigt att sitta ner i traven och det gjorde lite ont att gå efteråt, men det var lugnt värt det! x)
 
 
Igår red jag Plex och vi hade galopparbete. Jag tycker Plex är väldigt svårriden haha och han blev sjukt lycklig över att galoppera - speciellt på fyrkanten! Så fort hästen framför fattade galopp drog han iväg. Men han är ju väldigt känslig så det gjorde inte så mycket. Det är i alla fall roligt att han tycker att det är roligt. :) Denna lektion gjorde såret knappt ont, jätteskönt!
 
 
Har ingen bra bild på varken Skrållen eller Plex, så det vart en på Dreamer. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Kanske..... ;)
Fast det är mr Ketchup också :D

2014-02-08 @ 13:10:58
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0