Paj fåne

 
Lite tragisk dag idag då min mobil föll i golvet och skärmen paja. Inga sprickor eller så men skärmen har slutat funka och om man skakar den hör man att det är några lösa saker där inuti. Jäkligt irriterande då jag hör när jag får sms men kan inte se dem och alla bilder jag har därpå går inte att föra över till datorn. Allt på en gång! Jaja, det är ju inte världskrig direkt. Några dagar utan mobil klarar jag mig nog. Hoppas jag. Kanske inte. Vi får se. ;)
 
Jag har bortsett från mobilen haft en bra dag i alla fall. Åkte med Cro och köpte glass efter skolan, sen for jag hem och såg på film. Är lite i en filmperiod just nu. I förrgår såg jag Romeo + Juliet och Titanic och idag Shakespeare in love. :) Vi läser lite om William Shakespeare i skolan så det passade bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0