Ukuleleträning

Fler bilder på Vendelsö ridskolas ponnysar, överst är Cross och nederst är Safir. :)
 
Idag har varit en helt vanlig skoldag. Efter skolan gick jag hem och övade på mitt nya projekt. Jag började nämligen spela ukulele igår kväll och jag har märkt att det är riktigt roligt! Kan spela "Balladen om den kaxiga myran", lite av "House of the rising sun" och en massa enkla låtar som finns med i en bok, så det går i alla fall framåt! :)
 
Juste, ville bara säga det att det var någon liten som snodde väldigt många av mina bilder förut, och det blev jag inte särskilt glad över. Ni får gärna låna mina bilder om ni frågar först och sen ger mig cred, för då säger jag nästan jämt ja. Men inget stjälande!
 
Imorgon bitti blir det att äntligen dag kolla på en moppe. Hoppas den är OK. Det var ju gaaanska länga sen jag fick mitt körkort, och det har känts väldigt onödigt att inte ha haft någon moppe när man väl får köra. xD
 
Det var allt för idag, hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0