Shopping

Idag har varit en lyckad shoppingdag med Mirks, Örn, Amanda & Malin. Har hittat massa fint faktiskt! Jag var inte alls sugen på att åka iväg i morse, men jag bestämde mig för att göra något kul av dagen så åkte med ändå. Vi var borta från 13 till 17 eller något sånt, och ångrar mig verkligen inte. ;)
 
Jag hann inte fota moppen något, för när jag kom hem åt jag middag, och sen drog jag först till Örn för att hämta mina nycklar som jag glömt i hennes väska, efter det åkte jag till Mirks och körde runt lite med henne bakpå hehe, och sist stannade jag till hos Juicen på vägen hem. :) Det var ju kolsvart när jag kom hem så det var ju ingen idé att fota moppen då..
 
Imorgon ska jag försöka åka till stallet och fota. Hoppas jag klarar mig utan krasch. Jag kommer ju trots allt ha kameran med mig, haha. Senare på kvällen ska jag & några andra till Cro och äta middag, och eftersom det är söndag ska jag till pappa också. :P
 
 
Haha, jag visste inte vad jag skulle ta mig till när jag såg dessa bilder i datorn. Det var hemskt ljus så jag var tvungen att göra de svartvita. xD Båda bilderna är på Cross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0