Ridning - Cordobés

Halludiens!
 
Idag slutade vi kl. 11.30 p.g.a. inställd bild OCH idrott. Askönt! :D Jag åkte direkt hem och väl hemma ritade jag, åt lite, och lyssnade på musik. Standard. Jag drog till stallet kl.16 och först när jag såg vem jag skulle rida blev jag lite nervös. Jag stod uppskriven på Cordobés som är en väldigt känslig häst och jag blir lätt spänd osv, så det var anledningen till min nervositet (har aldrig ridit honom tidigare). Haha, himla fånigt. Corre är en skitkul häst att rida ju! Det kändes faktiskt helt okej, fastän det kanske såg förjävligt ut. xD Vill lugnt rida honom fler gånger i alla fall. :)
 
Mamma lär väl snart banka på dörren och säga att jag ska avsluta, så det är väl bäst att göra det innan hon kommer haha. Hörs!
 
 
Undrar om det är nåt med just gulbruna hästar när det gäller att stå underligt...
Tror inte jag har någon bild på Corre, så det fick bli dessa ovisade som jag fotade förut i Fårdala. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0