Klassiskt "god natt-inlägg"

Tjooo! (jättefint, vet)
 
Onsdagar brukar vara de skoldagar man ser minst fram emot, och i morse var det inte så himla frestande att åka dit. Men när jag väl kom dit och det hade gått ett par lektioner fick jag redan på att vi slutade precis innan lunchen. Jätteskönt ju. Så jag Cro och Örn åkte till Sibylla och åt lunch, och jag glömde berätta det förut, men jag tappade min mobil i skolan så att skärmen sprack. Totalt. så jag lämnade in den på lagning lite snabbt och under tiden skjutsade jag hem Jenny E som glömt sitt busskort. Jag var hos henne en stund innan jag åkte och hämtade mobilen & den var precis som ny. :D
 
Jag hann åka hem och pyssla med lite saker här hemma innan jag åkte ner till kinarestaurangen där jag skulle möta pappa och farfar. Jag kom lite för tidigt så ja svängde förbi Amanda i några minuter också. :)
 
Vi var inte särskilt länge på kinan, för jag var tvungen att plugga till morgondagens NO-prov. Yay.
 
 
Till er som ej gillar hästar: Förlåt för alla hästbilder. Jag ska försöka hitta andra bilder jag kan publicera också. x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0