Fler hästbilder

 
Bilderna är från i söndags. :)
 
Den här skoldagen har varit väldigt seg. Det är vår längsta dag. Men jag har i alla fall fått lite saker gjorda vilket känns skönt. Efter skolan svängde jag förbi sjuklingen Mirk och var hos henne en stund. När jag kom hem pluggade jag, och sen åt jag middag med pappa.
Jag blev enormt godissugen lite senare på kvällen, så pappa och jag åkte till ica och handlade lite gott. Jag tog moppen och han tog sin mc, hehe. xD
 
Så nu på kvällen har jag kollat på idol, ätit godis, pluggat och ritat lite. Imorgon väntar en ganska lång skoldag, men också ridning! Vi har hoppning, och vi får se hur det går. Jag red ju för övrigt Dingo igår och Cro följde med. Det gick inte perfa direkt, men det kunde ju ha gått sämre. Jag vill att han ska gå i en längre och lägre form än vad min ridlärare tycker, så det blir lite knas eftersom han är så stark. Men jag gillar Dingo, han är rolig att rida. :)
 
Skriver med imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0