Uselt bloggande!

Japp, har haft fullt upp de senaste dagarna!
 
I fredags fyllde Jenny år, så jag var hemma hos henne & firade tillsammans med en massa andra kompisar. :D Alla sov över, och jag åkte hem ca kl. 13 dagen efter. Igår kväll var jag hos Cro en stund, men åkte hem vid 22.30. Idag var jag i stallet med Malin och fotade henne och Dacke. Tyvärr dog kameran innan vi var klara, men det blev ju några bilder i alla fall, ahaha.
 
Imorgon väntar en lugn dag enligt planeringen. Jag har inte bestämt något alls, och eftersom jag gjort både So- & Tyskaprov nu så borde det inte vara jättemycket läxor heller. :) Kanske ska ta en fotodag? Slutar ju ganska tidigt, men vi får se.
 
Asså ahaha. Älskar bilden trots att den egentligen är ganska tråkig. Söta Globus, helt forever alone♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0