Spiders

Bilder från i helgen.
 
 
Tjaa!
 
Idag åkte jag & Mirks hem till mig efter skolan, & där har vi bland annat pluggat. Jag var tvungen att åka hem till pappa halv 6 och då passade jag på att skjutsa tillbaka Mirken till hennes place. Det var avspärrat på vägen vi skulle åka, så det stod att man skulle följa ett par orangea skyltar. Vi försökte, men de försvann efter ett tag så vi irrade runt en stund utan att veta var vi var ahah. xD
 
Nu under kvällen har jag faktiskt lyckats skaffa spotify premium, asskönt ju! Nu ska jag bara kräva tillbaks mina utlånade hörlurar, haha. ;)
 
Det var ingen ridning idag för vi har teorivecka. Jag ville inte gå dit forever alone, så jag skippade det. På torsdag är det också föreläsning som gäller. Mer om det sen! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0