Positivt och negativt

Här är några saker som jag både gillar och ogillar, hehe. Jag brukar ju vanligtvis bara ta positiva saker när det gäller såna här inlägg, men nu blir det lite av båda. x)
 
Sånt som jag gillar:
 
Mina vänner, duuuh.
 
Såna som inte gillar choklad. Då blir det ju mer till mig liksom. :D
 
Älskar att lyssna på musik, och jag har spelat piano ett tag. Är dock självlärd så jag är inte världsbäst. xD & som jag skrev för ett tag sen har jag börjat spela ukulele. Det dröjer väl inte länge innan det blir dags för gitarr. En viss Ulrik hör också hemma i denna kategori. :)
 
Kaniner. Mitt absoluta favoritdjur. Har alltid varit och tror att det kommer förbli så ett bra tag till. Saknar fortfarande Nine varje dag.♥
 
 
Sånt som jag inte gillar:
 
När någon säger han istället för honom. Ahahah, tycker det är så jobbigt. :-(
 
När någon dödar djur bara för att de är obehagliga (tex insekter) eller för att de vill ha pälsen. Var är rättvisan i det liksom?
 
Att kakaoplantagen är både för få och för små så att kakaon kommer ta slut om ca 7 år = no more chocolate. </3 Världkris.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0