Ny header (varning för långt inlägg)

 
 
 Här är nästan alla olika headers jag har haft. Då ingår ju de som var på min gamla blogg från 2010 haha. Är helt klart mest nöjd med min nuvarande, trots att det är med en bild på mig själv. (jag är lite rädd av mig när det gäller bilder på mig själv, men nu har jag samlat mod ahahah).
 
Förlåt för noll bloggning igår. Var lite borta. Ulz (Amanda E.K.) följde med till stallet igår när jag red Oliv. Det gick inte alls bra ahahah men sånt är livet.
 
Idag åkte jag till tandregleraren kl. 13.30. Jag var där för 2 år sen och de misstänkte att jag kanske skulle behöva tandställning, men de kunde inte fixa det då min käke inte var färdigväxt. Den är fortfarande inte det, men bettet har blivit mycket bättre i alla fall. Så jag kommer förmodligen inte behöva tandställning ö.h.t. men vi får se om 2 år igen. ;) Fin roman.
 
Det hände inget mer som var utöver det vanliga, så tror jag avslutar här. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0