Lördag

Himla ledsen över mina senaste inlägg... Noll text verkligen, och fastän jag gillar bilder mer än text så kan det ju vara trevligt att ha något att läsa. Både igår och idag har jag varit ganska upptagen. Igår åkte jag hem till Juicen efter skolan för att fota henne lite snabbt. ;) Jag åkte hem ca 16 för att städa. Känner lite spontant att hela min vecka kommer se ut såhär:
 
Söndag - Städa
Måndag - Städa + klippa mig
Tisdag - Städa + ridning + pynta inomhus
Onsdag - Städa + pynta inomhus & lite utomhus + handla
Tosdag - Panikstäda + pynta det sista både inne & ute + PARTY
Fredag - PARTY + städa
Lördag - Städa undan allt pynt
Söndag - Städa + åka till mamma
 
Sen ska jag klämma in ett besök till stan för att kolla in min praoplats. Vi har prao V.45 & jag tror det kan bli riktigt kul faktiskt!
 
 
Idag har jag... Kan ni gissa? Städat. Jag har också storhandlat med pappa, övat lite mer på att göra fakesår, och ritat. Jag är helt slut nu efter att ha varit uppe hela dagen, så nu är det dags att gå och lägga sig! Imorgon väntar en heldag med endast "byggande" & "skapande" HAHA (Vet ej vad jag ska kalla det). Får se om det blir som tänkt. ;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0