Tar itu med bloggen!

Nu jävlar. Nu ska bloggen inte behöva lida mer. Ska försöka så gott jag kan med att tidsinställa inlägg till de tillfällena då jag vet att jag inte har tid att blogga och så ska jag blogga "live" då jag har möjlighet.
 
I morse har jag ritat klart en teckning som jag började med igår kväll och vid två blev jag hämtad av Cro och hennes mamma eftersom Cro skulle till stallet och tävla. :) Jag fotade såklart, heheh. Det är i princip det enda jag har gjort idag, men det har varit kul! (& kallt....)
 
Nu ska jag städa och packa eftersom jag ska till pappa. Blerurk är ju här nu över helgen så jag vill hinna tillbringa lite tid med honom. :) Han kan ju inte längre sova hos mamma då "hans" rum genomgår en makeover. ;D Det ska ju nämligen bli mitt rum så vi håller på att tapetsera m.m.
 
 
Lite bilder från ridlägret. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0