Tavlor

Heeej!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt ute på balkongen som vanligt. Det har varit lite halvmulet idag till och från, fast dåligt väder kan jag inte påstå att det har varit. ;)
 
För en stund sen hängde jag upp lite tavlor i mitt rum. Alla är på teckningar jag har ritat. Jag kommer byta ut bilderna allt eftersom, men just nu får de vara dessa. Haha, en av teckningarna är jag inte ens klar med. Ville bara se hur det såg ut så jag hängde upp den i alla fall.
Den översta längst till vänster och alla längst ner till höger är teckningar som jag ritat på beställning. Den högst i mitten är den som ej är färdig. Tror aldrig jag kommer våga visa den! xD Och sen har vi min allra första seriösa hästteckning. Vargen har egentligen varit på väggen länge, men jag tror inte jag visat det.
 
På måndag är det dags för prao med Amanda! Kommer bli roligt tror jag, där är så mysigt på Rundemars gård.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0