Saga igen

Ehehe, ja. Hon flyger.
 
Hej vänner!
Idag är det en sån där tråkig söndag igen! Jag vill verkligen ha lov...
 
Igårkväll kom Josefin hit och vi såg på esc, hon åkte hem strax innan 01. Jag gick då till mitt rum och råkade somna. Vaknade vid 05, åt lite (chips är gott) & gick sedan och la mig igen. Vid 10 vaknade jag för andra gången och som vanligt på söndagar var jag för lat för att göra något. Pappas jobbarkompis kom förbi med sin hund Saga och jag fotade henne som vanligt.
 
Tänkte faktiskt ta friheten att kolla på film nu med choklad och hallonsoda. Senare idag blir det en kort bilfärd upp till mamma där jag ska tillbringa nästa vecka.
 
Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0