Orienteringsdag

Nu är jag äntligen hemma!
 
Jag har haft en hård orienteringsdag med skolan idag, och jag och mikkis teamade. Jag är faktiskt riktigt glad, för jag klarade A-banan med flera minuter till godo! Jag blev galet osäker på om jag verkligen skulle göra banan för att den verkade så jobbig & jag är sämst på orientering (eller idrott allmänt), men det gjorde jag och jag är himlans nöjd! På vägen hem märkte jag att mina fötter hade sprängts av skavsår överallt, så jag fick plåstra om och ta bedövningskräm.
 
För att byta samtalsämne:
Har ni tänkt på att det faktiskt kan räknas som sommar nu? Det är ju inte alls långt kvar innan det efterlängtade sommarlovet kommer, och jag har själv insett att om jag inte fattar att det är sommar så går sommaren för snabbt.
Jag har bestämt mig för att inte ha en enda tråkig dag på sommarlovet, & då måste jag ju vara aktiv och inte sitta i mitt rum och campa. (det händer faktiskt ganska ofta) x)
 
Sorry för att det nästan bara blir bilder från gården, vill visa dem innan jag glömmer bort dem. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0