Ointressant fakta om mig

  • Jag hatar tandkräm. Det smakar så himla äckligt. Värsta plågan på morgonen och kvällen. x)

 

  • Jag har under de senaste dagarna lyssnat på väldigt mycket musik, mer än vanligt. :)

 

  • Jag har givit upp att rita teckningar på "beställning" då jag inte gillar att jag måste rita något jag kanske inte känner för. När jag känner för att rita något går det ofta väldigt snabbt och blir mycket bättre än när jag känner mig "tvingad".

 

  •  Jag har aldrig gillat att sola, men nu har jag ändrat mig. Att vistas i gassande sol med musik i öronen är ju riktigt härligt.

 

  • Jag fick mitt fotointresse när min pappa och brorsa kom hem med en sprillans digitalkamera till mig för 3 år sen. Blerurk hade då fått en systemkamera, & den köpte jag av honom när han hade tröttnat ca ett år senare. Den gjorde att jag ville utvecklas mer och mer, och jag använde den tills jag fick min nuvarande kamera.

 

  • Det är drygt två år sen HoneyBack somnade in, drygt ett år sen Svarten gjorde detsamma, och om 18 dagar är det precis ett år sen Lillen andades för sista gången. Älskade gerbiler, saknar alla jättemycket. ♥ Tiden går snabbt...
Den här svarta lurven asså, så otroligt gullig han var.♥
Denna bild är redan visad några gånger, men Lillen var ju bara för söt. Precis som hans bröder.♥
Har väldigt dåliga bilder på söta HoneyBack då jag inte hade systemkameran än. Bunbun♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0