Mer makro

Det är kul det här, att fota insekter med makro. :D
 
Tjenare!
 
Idag är det jättefint väder ute, så direkt när jag kom hem gick jag ut och fotade. Det blev bara insekter som motiv eftersom det inte fanns så mycket annat.
 
Bara lite såhär random, det sprang precis förbi ett rådjur med ett kid. Det var galet litet! Synd att de är så skygga, annars kanske jag hade hunnit få i alla fall en bra bild på dem.. :/
 
Det är ju faktiskt fredag idag! Och på måndag till tisdag ska jag paddla med min klass. Ikväll ska jag däremot ta det lugnt. Kanske lite tråkigt, men ändå skönt. :P
 
Texten är lite osammanhängande, men det får ni stå ut med.

Kommentarer
Postat av: liana

haha,super duktig är du i vilket fall som helst ;)

2013-05-31 @ 22:02:22
URL: http://Lianass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0