Måndagskväll

 
Håller ni inte med om att uppdateringen idag har varit sådär på topp? Verkligen en fräsch och uppiggande dag för bloggen!
 
Skoldagen idag gick väldigt snabbt! På tekniken lämnade jag in min ståltrådscykel och min lärare hade väldans svårt att bestämma vilket betyg jag skulle få. Sen när skoldagen väl var slut trodde jag att det var lunch, och blev därför himla glad när jag kom på att vi slutade. :D
 
                
Det är så svårt att se hur bilderna egentligen ser ut då skärmen jag använder nu är så mörk. Bilderna är rätt brusiga, men det tycker jag vi kan skita i. Det var ju faktiskt natt *host*. För er som inte ser det är det ju Melodifestivalen-vinnaren Robin Stjernberg.
 
Sorry för ännu fler "tråkiga" bilder från grönan. Jag har bara nåååågra kvar. Fast de kan jag nog vänta lite med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0