Insekter

Bilder från dagen. :)
 
Nu är jag och brodern blerurk (Erik) hemma igen efter en promenad ner till Allé. På vägen hem fann vi en skitgullig kanin & den var jättegosig. Det var ju definitivt en tamkanin som nån antingen släppt ut eller så hade den rymt. Därför plockade jag upp den (Galet snäll var den!) och så knackade vi på närmsta hus och frågade vems det var. Den hade tydligen bott i området i några år, och nu när jag tänker efter har jag sett den även i 6:an och försökt fånga in den då också. Den var dock MYCKET tamare nu.. Men han sa att vi bara skulle släppa tillbaka den igen, så det gjorde vi. Men mamma sa nu när jag kom hem att vi kanske ska ta med den hem. Tänk hur svårt den måste ha på vintern. :o
Mobilbild på den.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0