Grönalund

ÖÖÖÖh, blogg.se är inte kul asså. Fick skriva om allt då det försvann första gången. -.-'
 
Jag och Alicia åkte direkt hem till henne efter skolan för att lämna våra skolgrejer, sen gick vi till bussen och träffade mirks. Vi åkte buss, tunnelbana och färja till grönan. Anledningen till varför Alicia och mirks ville till dit var för att Ulrik skulle ha en konsert. Jag vill med och fota, och jag kommer åka till Grönalund mycket i sommar då jag skaffade gröna kortet. :P
Konserten började kl.20.00 och varade i ca 50 minuter. Efteråt var det signering o.s.v.
Vi hittade Robin Stjernberg några gånger också, så vi träffade alltså två stycken från melodifestivalen. :D
 
Jag orkar inte berätta mer ingående, för av någon anledning blev vi helt galna, så vi sprang runt ganska mycket efteråt. xD
 
Fler bilder från konserten.
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

GRÖNA kortet AHHAHAHAH!!! Guld kort Bettan xd

2013-05-04 @ 20:02:44
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0