Fullspäckad dag

Jag orkar inte skriva om ridningen igår, för jag är ganska trött just nu. Men jag ska bara försöka berätta lite om den här dagen.
 
Jag och Amanda möttes ganska tidigt och åkte till grönan så att vi var där innan kl.11. Sedan upptäckte vi att de inte öppnade förrän kl.15 (OOOOPS, årets fail) så vi gick in på Skansen och var där i 3 timmar. Den sista timmen väntade vi utanför grönan för att få en bra plats i kön.
 
Det första vi gjorde när vi kom in var att springa till eclipse för att hinna åka den innan den enorma kön anlände. Vi stod nästan längst fram, så vi kom med det första åket. Vi åkte mest insane, men också mycket jetline. Såklart åkte vi en massa andra saker också. :P
 
Vi stannade till kl.22 då Amandas mamma hämtade oss. Det har varit jättekul, och medan vi åkte kvasten på kvällen uppträdde The Sounds. Ahaha, vi visste inte vilka de var förrän deras låt "Ling in America" spelades. xD
Super high quality pictures som jag fotade med mobilen på Skansen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0