Fina kommentarer

Först och främst vill jag säga tack för alla fina kommentarer jag fått om både min teckningar och foton, det värmer! :)
Sen har jag fått frågan om jag ritar på "beställning" ganska många gånger nu. Jag vill egentligen säga ja, men jag har inte tid p.g.a. skolan! Jag blir så stressad över skolan och det blir bara värre om jag vet att jag måste rita så fort jag kommer hem, haha. Jag ritar bara när jag vill för annars blir det aldrig bra, och om jag känner mig "tvungen" till att rita blir allt bara katastrof. Vi får se om jag ändrar mig tills sommarlovet börjar. Jag kan inte lova något, men det är större chans att jag kan då. :)
 
Har också fått en fråga om vad jag använder för pennor och var man kan köpa dem.
Jag använder mig av dessa(↓) olika sorter när jag ritar, och det spelar ingen roll vilken sort det blir, för de är ungefär likadana. Dock gillar jag de till höger mest då det följer med en skitbra pennvässare och ett underbart sudd plus att pennorna verkar vara av bättre trä. Det har hänt att de andra pajar när man vässar dem, hehe. :) Dock är det ju färre pennor i det setet, men för mig gör det inget eftersom jag ofta håller mig till H2, HB, B2 & B4.
Det är ofta så att jag får mina skisspennor i t.ex. födelsedagspresent eller julklapp, därför vet jag inte alla ställen där de säljs. De till höger brukar man ofta se på bokhandlar (heter det så? xD), men de till vänster vet jag faktiskt inte...
HEHEHE, fråga inte ens.

Kommentarer
Postat av: josse

va synd att du inte ritar på beställning :/

Svar: Ja, jag vill ju egentligen.. Skolan gör att jag inte hinner. :(
Jenny Lundgren

2013-05-28 @ 20:09:04
Postat av: Stella

Sv- jättefin bild ju! Oki, skicka när du kan! :D

2013-05-28 @ 20:24:39
URL: http://ssiren.blogg.se
Postat av: Sandra

Gosh vad du är duktig på att teckna! Verkligen superfint! :)

2013-05-29 @ 10:35:57
URL: http://stormvarningen.blogspot.fi
Postat av: liana

Guuuud sjuuuukt fint!!! Hur gör du?!?!?!

2013-05-29 @ 22:33:37
URL: http://lianass.blogg.se
Postat av: Ellen

Jättefin teckning :D

Och åter igen är något likt - jag har samma pennor som dig! (dom till HÖGER, du råkade skriva vänster i inlägget x) ) Och jag håller med, suddigummet (heter det så? xD) och pennvässaren är grymt bra! :D

Svar: Tack! Såg nu att jag skrivit fel, haha, ska ändra! :)
Jenny Lundgren

2013-06-04 @ 06:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0