Carlo & Ibra

 Då var den sista praodagen avslutad. Imorgon är jag ledig och ska till grönalund med Amanda. Ska bli roligt och vi ska åka dit ganska tidigt så vi hinner åka allt. Det blev ingen konsert för min del idag, ville inte åka in forever alone. x)
 
Jag ska berätta om den panikartade ridningen på vendelsö i ett annat inlägg, men först ska jag bara berätta lite kort om dagen på Rundemars.
 
Vi började med att fylla hösäckar, sen tog vi ut Piffen och så gick vi en hundpromenad (geten följde med), efter det fixade vi lite med hästfoder, sedan red vi ut barbacka med grimma istället för träns och grimskaft som tyglar. Vi skrittade bara till en äng där de skulle få beta, så det var inte direkt något dramatiskt. Jag fick rida stallets största häst Hälge. :D
Sen släppte vi ut hästarna i hagen och gav de lite hö att käka på. Det var inte så mycket mer, & jag har säkert inte berättat allt i rätt ordning, men det spelar väl inte så stor roll antar jag.
 
Grattis på 15-årsdagen också Carlo! :D Visad bild på henne och Ibra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0