30:e april & 1:a maj

Halludiens
Carlo håller på och "tjatar" på att jag ska uppdatera lite, så det är väl bäst att jag gör det nu.
 
Igår gick jag hem direkt efter skolan, och var där i några timmar tills Malin och hennes mamma hämtade mig. Vi åkte då och handlade lite godis och glass, och sen åkte vi hem till Malin. Fornuddens majbrasa började inte förrän åtta, så vi hann äta middag och se på lite avsnitt innan vi fick skjuts dit.
Träffade ju såklart en massa kompisar där, jättemånga från klassen iallafall. :)
 
Vi stannade inte alls länge vid brasan för att vi skulle upp tidigt idag. Malin hade utsläppet i stallet så vi åkte strax innan halv åtta. Sen tränade Malin dressyr med Fighter och jag fotade, så bilder kommer. Jag fick skjuts hem efter stallbesöket hem till mamma. Var där tills blerurk skulle åka till pappa, & då följde jag med. Det är här jag har varit resten av dagen. Kan inte riktigt sätta fingret på vad jag har gjort all den här tiden. Jag har kollat på youtube, och sen har jag gjort nåt mer. Dock vet jag inte vad. xD
Bilder från gårdagen. 1. Brasan. 2. Carlo med sin hund Florens & Amanda i bakgrunden, lite sådär diskret.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA MUPPAD JAG SER UT!

2013-05-01 @ 22:14:41
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0