ridning - Patrick

Patrick som jag fotade för nästan 2 år sen. Visste inte ens vem han var då. ;)
P.s. Jag kunde inte min kamera och använde något jättekonstigt läge som gjorde bilden helt äcklig och brusig.

Jag antar att ni kan gissa er fram till vem jag fick rida idag. Patrick! Han är ganska stor, och han tar väldigt stora kliv. Men det var roligt! Vi hade hoppning - ett hinder på vardera långsida, och ett på diagonalen. Märkte att Patrick tyckte det var väldigt roligt att hoppa på diagonalen, och då började han galoppera när det skulle vara trav. Hehe.. De andra hindrerna var han ganska "lugn" på, iallafall jämfört med diagonalen. ;)
 
Lektionen gick sådär, bättre än förra hopplektionen (mycket bättre haha) men inte i närheten perfekt. Vi får helt enkelt se hur det blir nästa vecka, då det är hoppning igen!
 
Juste! Träffade på Malin och Fighter utanför stallet efter ridningen. Kul att se henne igen. :P

Kommentarer
Postat av: malin sandin

yeeey :D

2013-03-22 @ 07:33:49
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0