Öron

Haha, jag kan inte låta bli att gilla den här bilden. Söta Askepots öron. ;)
 
Ridningen gick helt okej, kan ta det imorgon för jag orkar inte just nu.
Planen var att plugga SO när jag kom hem från ridningen, men det slutade med att jag och blerurk satt klistrade framför datorskärmen och kollade på PewDiePie. Tur att det finns en dag imorgon också! xD
 
Annars har skolan varit riktigt långtråkig som vanligt. Vi slutade ganska tidigt men hade bara tråkiga lektioner. Jag börjar senare imorgon bitti, men onsdagar är tyvärr både en långa och tråkiga. Woho, positiv! :)
 
En god nyhet är iallafall att jag och Amanda har fått våran efterlängtade praoplats på en hästgård, och det extra pluset är att det är Rundemars gård. Jag bor jättenära den gården (enligt mig) så det kommer bli awesome. :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0