Ny design

HEJHEJ
 
Juicen kom ju igår kväll, och under natten har vi spelat både Slender och Amnesia, men sen bestämde vi oss för att se en skräckfilm. Tyvärr råkade vi båda somna ifrån allting,  och vaknade kvart i 8. Juicen försvann här ifrån för några timmar sen, men hon kommer snart tillbaka för att hämta alla henne saker då det var för mycket för att man skulle kunna gå med det.
 
Jag har kämpat med en ny design under alla de timmar Juicen har varit borta, och undrar om ni skulle vilja se den? :)
Jag har gjort den mycket bredare så att bilderna blir större, och själv tycker jag det är skönt när bloggar är lite mer luftiga och inte så kompakta.
Det spelar egentligen ingen roll om ni vill att jag byter eller inte, för det har jag bestämt själv nu att jag ska. x)
 
Farmor, farfar och min faster Mia ska snart åka tillbaka till Gotland, så det är bäst att jag passar på att umgås lite med dem också. Hej sålänge!
 
Söta Saga. ;)

Kommentarer
Postat av: SaraH

Gud vilken fin blogg, älskar alla bilder!
Söt hund :) kika gärna in på min blogg

2013-03-24 @ 20:38:28
URL: http://hundtokigast.blogg.se
Postat av: Hanna

Gud vad söt hund!:)

2013-03-25 @ 17:24:35
URL: http://hasi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0