Gamla bilder

Det blev ett djurigt inlägg nu! Anledningen till alla dessa "gamla" bilder är att jag inte har några nya som inte är på hästar, och jag vet att jag har några läsare som inte har just häst som sitt största intresse.
 
Appropå ingenting måste jag plugga svenska. Har läxa till imorgon - miljöbeskrivning. Sen har jag prov på torsdag om franska revolutionen, yippie. Men efter det är det LOV. Ett efterlängtat påsklov som ska tillbringas hemma, med kompisar och till viss del på Gotland. Det var tydligen en liten kotte som kommit fram för tidigt hos min farmor och farfar, så de matar den så den inte svälter. Älskar igelkottar. ;) Bilden ovan på en igelkott fotade jag i somras hos farmor och farfar med min gamla kamera.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: HAHAHHAHA

2013-03-25 @ 22:33:33
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0