Freeedag (ridningen)

Hejhej!
 
Skolan idag gick fort. Vi slutade kl. 12 och efter det blev jag hämtad av blerurken. :) Vi åkte hem, åt lunch och vid 15.30 åkte vi till Sickla för att hämta pappa. (Han har fått en ögoninfektion och kan inte köra bil om någon undrar)
 
När vi kom hem åt vi middag och sen har jag inte gjort så mycket. Har ritat lite då jag bara får fler och fler förfrågningar. Snart blir det alldeles för mycket! xD
 
Det finns inte så mycket att skriva om ridningen, det var lite neutralt. Jag var ganska okoncentrerad och Business blev lite rädd när hästen framför bockade och hade sig hehe.. Men det var ju bara tillfälligt.
Fast jag tyckte Business var lagom pigg (& ganska svårstannad), och det var lite svårt att ställa. Men det mesta beror ju på att jag inte var fokuserad.
 
Men jag tycker om Business. Han är jättemjuk och rolig att rida i alla gångarter. :)
 
Business, bilderna är fotade jag första gången jag följde med mina kompisar till stallet - i höstas. :)
 
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahah och så blev han säkert chockad av den ursnygga, supercoola avramligen som jag gjorde! ;) :D <3

2013-03-16 @ 23:16:57
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0