En sak..

..som jag älskar med den nya designen, kan ni gissa vad det är?
Haha, det är något som är typiskt mig iallafall. ;)
 
 
En sak som jag ogillar är att bilderna som är bredvid varandra blir konstigt placerade om man kollar på mobilen.. Sen när jag laddade upp bilden på Justus (den ovan) är den liksom utfrätt på bläsen, vilket den inte var innan jag laddade upp den. Fast det är något som jag ska fixa så snart som möjligt. ;)
 
Detta blir det sista inlägget för dagen. Imorgon är det skola, och jag får skjuts av min snälla bror blerurk till skolan i hans "nya" bil som han köpte idag. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: hjjonsson.blogg.se

FIn design! :D

2013-03-25 @ 15:09:52
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0