Duvor

Gammal bild från i julas då jag avr på Gotland.
 
Seg dag idag. Jag vaknade av mig själv halv 7, och jag har bara varit hemma hela tiden.. Kul. xD
Började sakna Nine extremt mycket igen. Jag saknar honom alltid, men nu var det mer än vanligt.
Jaja, det är något jag får leva med helt enkelt..
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag struntade i föreläsningen i stallet idag för att jag inte var på humör. Men jag åker till stallet vid 10 imorgon och fotar, så nya bilder kommer förmodligen.
 
God natt!
 
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Hahah näää jag och mamma såg den första gången på bio, och alla i hela salongen satt och grät förutom en liten pojke brevid mamma som frågade sin mamma: Mamma, varför gråter alla?

HAHHAHAHAHA!

2013-03-17 @ 10:00:16
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0