Bild från i lördags

En till bild från i lördags då jag fotade Alicia. :)
 
Har ni märkt att jag har börjat skriva mitt namn på bilderna? Även fast jag inte har en sträng copyright,  då ni får använda er av mina bilder lite överallt om ni frågar (bortsett från mobbning, vilket är strikt förbjudet enligt mig), så ville jag ändå ha mitt namn på bilderna för att folk ska veta att det är jag som fotat dem.
 
Hur som helst har jag ännu inte börjat plugga än. Jag är så extremt duktig! Men det måste bli klart idag, och det är därför jag vet att jag kommer göra den - någon gång under kvällen iallafall...
 
Förlåt för allt prat om läxor. Det finns inte jättemycket att prata om fortfarande.
 
Juste! Kom på att jag skulle skriva om något lite mer intressant och kreativt idag, men jag har ännu ingen aning om vad det ska handla om. Någon som har en idé?
 
 
//Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Cathie

Snygg och diskret liten logga :)

2013-03-15 @ 13:34:25
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0