Vet ni vad...?

...DET ÄR SOMMARLOV!
 
Vi började kl. 09 idag och alla samlades ute på skolgården. Rektorns extremt sega tal gick faktiskt ovanligt snabbt den här gången, och efter det gick vi klassvis in i våra mentorsrum. Vi fikade och fick reda på våra betyg. Jag kan inte säga att mina är särskilt imponerande, haha. xD
 
Efter skolan gick jag, Amanda, Amanda & Carlo hem till Amanda E. En stund senare kom Vilma, Alicia, Mirks och Jenny också. Vi satt först utomhus under balkongen och fikade, sen gick vi in, pratade och jag fotade katten, sen såg vi på film. :) Kl. var 15 när alla började ta sig hem, och det spöregnade just då. Jag skulle ju hem, men Amandas mamma föreslog att jag skulle stanna och att vi skulle kunna åka hem till mig lite snabbt innan ridningen så jag fick byta om till ridkläder. Jag stannade till fyra, och strax efter det åkte vi till stallet.
 
Efter ridningen kom blerurk och skjutsade hem de andra, och sen åkte vi till donken och åt lite. Vi stannade sedan ett litet tag hemma hos mamma för att jag skulle redigera lite bilder.
 
Det blir många "och efter det" i det här inlägget, men ni får stå ut. x)
 
Det slutade i alla fall med att vi hämtade upp juicen och åkte hem till pappa. Vi har precis sett på film och lyssnar nu på musik i mitt rum.. :P
 
En bild jag fotade idag på vännerna. Amanda E, Mirks, Licia, Vliburg (och Ozzy), Jenny & Amanda. :) (Vackra smeknamn)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lingonberry

Fyfan vad ful hon i blå klänningen är, usch!

Svar: Skojar du eller!? Mirk du är ju jättefin! ;)♥
Jenny Lundgren

2013-06-14 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0