Padda

Aaww, en liten padda kämpade för ta sig fram på gräsmattan så jag lyfte bort den ungefär en meter och satte den under en buske. ;) Bilderna är fotade för knappt en vecka sen, jag har bara glömt att visa dem.
 
 
Tja!
 
Igår var det en ganska normal skoldag... Eller under de sista två lektionerna såg vi på film, men det är väl normalt nu när sommarlovet ligger så nära. Jag var sjukt trött i skolan efter filmen, så efteråt, när jag gått hem i ösregnet, kokade jag lite nudlar och såg på 2 and ½ men. Pappa kom hem vid 19 nånstans, och då åt vi lite middag.
Ehehehe, jag lärde mig faktiskt nästan att jonglera med 3 bollar igår, fast jag fortsatte att öva med 2st för att få till grunden bra. :P
 
Det är bara en snabb städdag i skolan idag, vilket betyder att man kommer dit ungefär 2 timmar innan man ska gå igen. Men nu måste jag skynda att göra mig klar, hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0