Ögat steg för steg

 

 
 
 
Jag har börjat fota under tiden jag ritar, för att jag senare ska kunna visa ungefär hur jag gör. Jag har nyss ritat en ny teckning, och när jag fotade den steg för steg kom jag på att jag fortfarande inte visat denna. Inte för att jag vet om ni egentligen vill se och veta, men det kanske är lite kul?
 
Jag försökte filma förut när jag ritade, för det har jag hört att flera har velat. Men jag kan inte filma länge med min kamera för att den stoppar filmen automatiskt och därför använde jag mig av min mobil. Filmen blev ju alldeles på tok för lång för att den skulle kunna skickas, och min dator kan inte "hitta" den när man kopplar in den rakt i datorn. All elektronik är emot mig! Jag får helt enkelt köpa mig en filmkamera, haha.
 
Vi får se om jag visar min senaste teckning. Det är ofta jag säger så och visar teckningarna i alla fall, men nu är jag lite osäker på om jag vågar hehe. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Ska ju gå på kurs och så, så kommer inte hinna under resten av veckan..... ;) Har packat alla ridsaker nu (förutom de som jag köper i morgon) :D

2013-06-16 @ 21:39:38
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0