Nationaldagen

Halloj allihopa! :D
 
Som alla säkert redan vet är det Sveriges nationaldag idag, alltså ledigt.
Jag började dagen med att vakna i soffan efter att ha somnat till filmen jag och pappa såg igår kväll. Gick upp, satte mig i mitt rum och började redigera bilder som kommer visas längre ner i detta inlägg. :)
Tog fram lite flingor och mjölk som frukost, och sedan när både pappa och jag samlats vid köksbordet sa jag lite rand0m att jag vill lära mig hur man jonglerade... Vipps så var pappa inne på youtube och letade efter en tutorial på hur man gjorde, HAHA. Så under den senaste timmen (eller mer?) har vi stått i köket och misslyckats mer än vi lyckats.Dock kan vi båda i alla fall jonglera med 2 bollar nu, men vi är inte särskilt begåvade än. xD
 
Mina nuvarande mål innan sommarlovets slut:
- kunna jonglera med 3 bollar
- kunna rita ett öga som ser någorlunda realistiskt ut (det är svårt med blänket)
- gå på så många konserter som möjligt
 
Listan kommer definitivt fyllas på!
 
 
Odin
Rekruts och Bleu. Förlåt för mer hästbilder, de verkar aldrig ta slut! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0