Mördarsnigel

En liten slemmig som jag hittade på vår uppfart i förrgår. :P
Kom hem från moppekursen för ett tag sen, men har bara hunnit se på lite youtube-klipp och lyssnat på musik sen dess. pappa skulle komma hem sent idag, men blerurk är i alla fall hemma. :)
 
Jag fotade väldigt mycket under helgen, men jag har bara fört över bilderna på datorn hemma hos mamma. Där har jag också redigerat dem, men eftersom jag är hos pappa orkar jag inte göra om allt. Det är därför ni får se lite äldre bilder.
Om ni vill kan jag visa lite ovisade bilder som jag fotade i vintras? Har ganska många som jag nu insett är ganska fina om man redigerar dem lite. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline K

Svar: Jo jag har redan så men jag vet inte om det har försvunnit. Man kan annars "ta tag" i bilden och dra den till mappen med foton. Vill du testa om det går att högerklicka på mina bilder? (:

2013-06-19 @ 21:02:37
URL: http://carolineonansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0