Mína värsta fiender

Jag är inte helt säker, men det känns som att guden jag inte tror på försöker straffa mig. Jag tröttnade på filmen jag och pappa kollade på, så jag gick in i mitt rum helt oförberedd på vad om väntade. Jag tände lampan och vipps är det harkrankar överallt. Jag fick ut 5 av 6 stycken, så nu är jag bara rädd för att den där sista målsökande jäveln ska väcka mig mitt i natten genom att studsa runt i mitt face. ALLA djur går bra, bortsett från harkrankar. Spindlar, ormar, kackerlackor - jag vet inte ett enda djur jag är "rädd" för, förutom harkrankar. Det är lite kul egentligen, för det finns ju absolut ingenting illa de kan göra mot mig. xD
Denna bild fotade jag för ca 2 år sen. Jag har inget problem med dem när de är sådär stilla,
det är just då de flyger som jag vill därifrån. DE ÄR ÖVERALLT NÄR DE FLYGER.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch ja, de är ju sjukt obehagliga när de kommer och ska va i ansiktet och usch >.< Som tur är brukar min katt finna allt som flyger in i rummet intressant så han brukar lyckas fånga dem och äta upp dem.. =)

2013-06-15 @ 08:51:32
URL: http://jennyochjag.wordpress.com
Postat av: Jenny

Sv: Minst sagt, gäller även alla andra flygande och krypande kryp. Så sällan jag ser malar, flugor eller spindlar leva särskilt länge heller. Så jag kan rekommendera dig att skaffa en katt med hög energinivå ;)

2013-06-15 @ 12:58:52
URL: http://jennyochjag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0