Malin & Dacke 3

Fler bilder från fotograferingen med Malin och hennes nya ponny. ;)
 
Kom tillbaka hem för några timmar sen efter en galet lång och utmattande skoldag... Inte riktigt, men det är skönt att vara hemma fastän vi bara var där för att städa lite snabbt.
 
Det är den sista ridlektionen på fårdala den här terminen idag, och vi har valfritt. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag vill göra. Jag vill göra något som inte tar så mycket på krafterna, men jag vill ändå sluta terminen med en lyckad lektion. Så om jag får en duktig häst vill jag nog jobba lite dressyr ändå, men annars rida ut? Vi får se. ;)
 
Jag har precis varit inne på youtube och kollat på folk som ritar. Det är helt sjukt hur duktiga vissa är! Jag förstår inte... o.O  Dags att öva nu, hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0