Lördag

 
Åh, Fighter är ju bara för gullig! Älskar den första bilden. ;) Klicka för större format.
 
Jag ska egentligen göra mig klar nu och packa för att åka till mamma, men jag orkar inte. Heheh.. Anledningen till att jag ska till henne är att jag ska hinna packa det sista och så blir det mycket enklare om jag inte vaknar på "Världens ände" (Malins version om var mitt hus hos pappa är placerat). Då blir det både enklare för mig och för Amanda som ska hämta mig. :P
 
Som sagt, jag bör nog göra mig klar och se till att jag får med mig allt nödvändigt nu. Förhoppningsvis hörs vi under dagen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Sandin

Vackra ponnyn!<3 så fina bilder bettan, ser fram emot resten :D

2013-06-22 @ 15:43:08
URL: http://nattstad.se/malinsandin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0