Konsert: 3 doors down

Jättefin bild på Ida, mig & Alicia som Juicen fotade. ;)
 
HEJHEJ
Tar det här lite snabbt bara, orkar inte skriva så detaljerat.
 
Jag fick skjuts av pappa till Töresjöv. där jag mötte Ida, vi åkte till Slussen, träffade Alicia och drog till grönan. Vi kom dit vid 19 och så åt vi lite. Vi satt vid scenen tills konserten började, och sedan efter några låtar insåg vi att konserten inte var något för oss hahaha. Vi gick därför till några stolar och fotade varandra hehe. En av bilderna ser ni ju ovan.
Det var endast en låt jag hört förut på konserten. Det var "Here without you", och den lyssnar jag på rätt ofta faktiskt. Jag visste däremot inte att det var 3 Doors Down som gjort den. xD
 
Vi åkte i alla fall hem strax efter 21, innan konserten ens var slut. Jag och juicen tog samma buss och det var lite kul att RmM satt framför oss. Vi gick av på samma hållplats som dem (de skulle på fest) och sen kom pappa och hämtade oss. :D
 
Det var väl kvällen då.. Lite sådär kortfattat. Nu orkar jag inte vara vaken längre, god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0