God natt!

Bild från igår. Anton, Felix, Amanda E, andra Amanda och en vild utomjording i miniformat. :D
 
Idag har det inte hänt så mycket. Har varit hemma och hjälpt till lite på tomten bara. Pappa, jag och farfar var och handlade lite nu på kvällen men annars har jag bara varit hemma. Typisk sommarlovsdag för mig. xD
 
Imorgon ska jag upp ganska tidigt. Jag ska nämligen gå till IP och möta Carlo + hennes mamma och så ska vi åka & handla ridkläder inför lägret. Därefter ska Carlo på moppekurs, och jag blev jätteglad över att det fanns 2 platser kvar så jag också kunde följa med, men sen visade det sig att mitt körkortstillstånd inte kommit än. -.-'
Vi får se hur det blir med moppe för min del. Är inte så taggad på att få gå forever alone...
 
Kanske bäst att gå och lägga sig nu, för att orka upp imorgon. God natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0