Gårdagen

Heej!
Glömde bort bloggen lite igår, sorry...
 
Jag vaknade i alla fall av att Amandorna ringde, fast det var väl bra för annars hade jag sovit bort hela dagen. De ville att jag skulle komma över. Det tog dock lite tid innan jag blev klar, så de hade hunnit gå till Anton under tiden. Så det var där jag blev avsläppt.
Vi var inte där särskilt länge, för vi gick alla fyra till Amanda E för att äta lunch. Strax därefter kom Felix också.
 
Hemma hos Amanda stannade vi längst. Där badade de (jag hade inte med mig badkläder) och massa annat.
Vid kl. 16.30? gick vi hem till Anton igen och satt i hans lilla båt och lyssnade på musik, lite random.
 
Min pappa hämtade mig ungefär 18.30 och då hade vi hunnit tillbaka till Amanda igen och satt vid poolen ett tag. Vi gjorde inte så mycket då bortsett från att prata. x)
 
Har inte laddat upp bilderna än, så därför får ni en på Malin och Dacke. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0