Fotografering

Hejhej!
Det har varit lite seg uppdatering idag, jag vet. Men jag har faktiskt haft ganska mycket för mig idag.
 
Jag började dagen med att gå till Fornuddsparken eftersom vi skulle tillbringa vår mentorsdag där. Jag fotade massor, och någon bild kanske kommer upp senare.
Efter det gick jag hem, kollade på det nya avsnittet av PLL, sov lite och sen hämtade min brorsa mig och vi åkte till pappa. Därefter gick jag hem till Ofelia då vi bestämt en fotografering. :)
Det gick bra, och det var väldigt roligt att träffa Ofelia som jag inte träffat på 3 år!
 
Här är bara några av alla bilder jag har fotat idag. Det kommer massa fler!
 
 Fina Ofeliooo. :) Klicka för större format.
 
 Nu ska jag göra mig klar inför natten. Imorgon är du ju skolavslutning! LÄNGTAR.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0