Bilder från i vintras

Ruudi ↑
Ibland hatar jag staket...

Jag vet att det har blivit mycket snack om moppekursen de senaste dagarna, men det är det jag gör på dagarna. Antingen är jag på trafikskolan eller så pluggar jag teori hemma.
Glömde skriva att jag var med Malin en stund i förrgår. Hon hämtade upp mig med moppen och så åkte vi hem till henne. Där åt vi middag, såg på lite avsnitt och lekte med Stjärna. Pappa kom förvånansvärt och hämtade mig på motorcykeln vilket jag inte var beredd på, haha.
Allt åkande på tvåhjulade motorfordon gör att jag ännu mer vill ta moppekort, så idag ska jag boka provet då mitt körkortstillstånd ÄNTLIGEN har kommit! :)
 
Bloggar mer efter dagens teorilektion. Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0