Ajfåne

Min mobil har blivit helt värdelös under de senaste veckorna. Man ska inte ha en Iphone i mer än ett år... I alla fall inte jag, haha. Den laggar och hakar upp sig varannan minut.. Dags för en ny mobil snart eller? Hoppas mamma läser det här.. :D
Tänk när jag och mina kompisar gick i lågstadiet. Då var det kortlekar, hopprep och tamagotchi som gällde. Nu har alla nyfödda ungar smartphones som sin första leksak, haha. Det är lite kul ändå, att se en sån stor förändring på ganska kort tid. x)
 
Nope, nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon väntar en mentorsdag i Fornuddsparken. Jag ska fota klassen när de kör brännboll. :D Hörs imorn!
 
En bild jag fotade på grönan. Tycker om den rätt mycket faktiskt. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0