Zannie, Felicia & Beckham

Zannie på Björkängs gård, så himla söt!
 
Felicia & Beckham. Älskar Felicias underliga utseende (korta ben, rund mage, och arabhuvud). Gillar också Beckhams färg, så fin!
 
 
 
 Förlåt för noll uppdatering. Igår körde jag ju moppe i ca 2,5 timmar på eftermiddagen. Jag var klar strax efter 16 och tog mig då hem till Amanda E (kallar henne Örn). Vi var inte där länge alls, utan åkte hem till mig där vi spelade sims, såg på PLL, gick nattpromenad m.m. Örn sov över och vi vaknade ungefär halv 9 idag.
Vi har varit galet sega och bara fortsatt spela sims samt kollat på PLL. Men det har varit kul ändå. Min dator fick värsta rycket och bestämde sig för att dö, utan att vi sparat eller något. Det var lite sorgligt, men vi gjorde vårat bästa för att komma ikapp. xD
 
Jag har fortfarande massor med bilder, och jag ska verkligen försöka få så många publicerade så snart som möjligt. Men jag har massa moppeteori som ska pluggas också, och det prioriteras före bloggen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0