Ulrik Munther @ Eskilstuna

Hehe, mitt nya signerade mobilskal. :D

Här är några av alla bilder jag fotade igår. Det var så himla roligt!
 
Alicia var hos mig i lördags, och vi var uppe till halv 4 då hehe. Vi gick först på en promenad runt halva världen i några timmar, och sen när vi kom hem kl. 12 åt vi middag (jaaa hehe) och sen undrade Alex om vi ville komma ner till Långsjön, så det gjorde vi och efter det (vid halv 3) gick vi hem.
 
Morgonen därpå (igår) skulle vi upp  kl. 8 för att vi skulle ju iväg till Eskilstuna på konsert. Konserten började kl. 16 men vi ville ju komma i god tid för att få en bra plats så vi åkte kl. 10. Vi hämtade upp Mirk på vägen och vi var framme vid 12.
Det satt redan lite folk vid scenen, men bra plats fick vi. Dock var det så extremt jättemegavarmt att man dog om man satt i solen i mer än 10 minuter, därför var vi tvungna att ta pauser i skuggan.
 
Det var signering efteråt, och jag var lite pinsam och tog med min senaste teckning på honom haha. Jag ville inte ge den när jag väl stod i kön, men Alicia och Mirks "tvingade" mig. ;) HAHA. Han sa i alla fall tack och att den var skitfin, men det är nog lite obligatoriskt att säga misstänker jag. x)
 
Asså sånt här är så jäkla roligt. Längtar till den 24:e på Skansen. Fast tråkigt att skolan har hunnit börja tills dess. :/
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skriver en kommentar här med. :) har du lust o tid att rita lite?:) Mvh

Svar: Jag tycker det är jättekul att folk vill att jag ritar åt dem, och jag vill verkligen säga ja.. Men det är så att jag inte kan rita när jag inte är sugen, och när jag väl är sugen på att rita så är det oftast något speciellt jag har tänkt mig. Därför blir det alltid så att jag börjar men aldrig avslutar teckningar på "beställning". Så det blir ett nej tyvärr... :( Vi får se om jag ändrar mig i framtiden!
Jenny Lundgren

2013-07-29 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0