Teckning - Ulrik Munther

Hej!
 
Igår natt var jag uppe till 01.30 för att rita klart en teckning jag hade börjat med tidigare på dagen, så jag vaknade inte jättetidigt i morse. Dock vaknade jag precis i rätt tid för att se en ny musikvideo som jag har väntat på. :D 
 
Amanda undrade lite senare om vi kunde hitta på något idag, och någon timme senare kom hon hit. Vi har inte gjort så mycket, spelat sims och kollat på PLL. Känns som standard. ;)
Hon cyklade hem vid 19, och sen dess har jag hunnit vara en stund hemma hos mamma. Hon har nyss kommit hem efter att ha varit på Cypern i två veckor. När jag ändå var där passade jag på att scanna några av mina teckningar för att sedan föra över dem på min dator. Jag har aldrig gjort det förut, & tyvärr blev det lite mycket kontrast som ni kanske ser. Det positiva är ju i alla fall att det inte blir några konstiga vinklar. Det händer ju lätt när man fotar med kameran.
 

Den vänstra är scannad, den andra är fotad med kameran. Gillar vanligtvis ganska hög kontrast, men det blev så "hårt"  ljus när man kollar på det allra ljusaste områdena denna gång.

Hörs imorgon, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0